29 679 03 59, 29 742 86 06, 29 596 99 40

Pomoc zdalna

Pomoc zdalna

JAK TO DZIALAPLATNOSCFAQ

Pobierz program

 

 

Usługa pomocy zdalnej polega na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na żądanie klienta i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych serwisantów.

Klient przez cały czas widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.

Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum. Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi.

Dzięki pomocy zdalnej jesteśmy w stanie usunąć większość typowych problemów z którymi borykają się użytkownicy komputera na co dzień.

Skorzystaj z wygodnego i korzystnego sposobu na rozwiązywanie problemów z komputerem.

Nie ruszając się z domu!
         Nie zapraszając nikogo do siebie!
       Twój komputer odzyska sprawność !
               Będzie działał jak nowy!

 

Wystarczy uruchomić program, podać swój numer ID (wyświetli się na ekranie po uruchomieniu programu) a my szybko rozwiążemy problem  lub awarie  komputera.

 

W przypadku potrzeby wykonania usługi pomocy zdalnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu: (29) 679 03 59

Kliknij poniżej i pobierz program

 

Pobierz program pomoc zdalna

 

 

 

Pobierz program pomoc zdalna

Płatność

Usługi pomocy zdalnej dla Klientów posiadających aktualną umowę serwisową są bezpłatne. Dla pozostałych klientów cena usługi zaczyna się od 100zł netto, a jej wysokość zależy od czasu trwania usługi

 

Najczęściej zadawane pytania :

(1) Czy jest to bezpieczne? Podczas uruchomienia programu „serwis.exe” wyskakuje komunikat: ” Nie można zweryfikować wydawcy”.  Czy na pewno chcesz uruchomić to oprogramowanie?” lub” Czy chcesz zezwolić następującemu programowi pochodzącemu od nieznanego wydawcy na wprowadzenie zmian na komputerze?”  Czy jest to bezpieczne?
Połączenie jest szyfrowane przez protokół SSL – ten sam używany przez banki podczas logowania na konto.Jest to w pełni bezpieczne połączenie. Program jest bezpieczny. Podczas uruchamiana programów w Windows Vista /Windows 7 sprawdzane jest czy wydawca został dodany do zaufanych oraz program informuje nas o tym, że program będzie wymagał praw administratora.Prawa administratora są wymagane ze względu na zdalny dostęp oraz wymagane czynności serwisowe.Wszystkie czynności serwisowe są widoczne dla klienta.
(2) Ile kosztuje podłączenie się Serwisanta Pomocy Zdalnej?  Czy są pobierane opłaty za samo podłączenie? Nie, samo podłączenie w celu zdiagnozowania problemu nic nie kosztuje. Żadne dodatkowe lub ukryte opłaty nie są pobierane za samo połączenie. Serwisant dopiero po zdiagnozowaniu problemów podaje szacunkowy czas wykonania naprawy.
(3) Skąd mam wiedzieć ile czasu zajmie naprawa?  Jaki będzie czas połączenia? Jeśli opiszesz dokładnie swój problem podamy ci przybliżony czas trwania naprawy oraz wstępną przyczynę.Jeśli nie potrafisz dokładnie opisać problemu nie martw się . Oferujemy Darmowe ! 5 minutowe połączenie ,w czasie którego postaramy się ocenić przyczynę Twego problemu, oraz podać Ci przybliżony czas naprawy.
(4) Kiedy usługa zostanie wykonana? Po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty przystępujemy niezwłocznie do wykonania usługi. Celem przyśpieszenia wykonania usługi możliwa jest akceptacja płatności po wcześniejszym uzgodnieniu i przesłaniu potwierdzenia wpłaty.
(5) Czy serwisant może przeglądać moje prywatne dane? W trakcie pracy serwisanta masz stały podgląd na to co robi w danym momencie. Jeżeli coś ci się nie spodoba to możesz w każdej chwili zerwać połączenie zdalnej pomocy klikając ikonę koło zegarka.
 

Masz problemy ze swoim komputerem?

 

tel. 600 836 022 – Zadzwoń, my je rozwiążemy.

 

Nie jedź z komputerem do serwisu – my przyjedziemy do Ciebie.

Adresy sklepów:

ul. Okrzei 63F
07-200 Wyszków
tel. (29) 679 03 59


ul. Pułtuska 13
07-200 Wyszków
tel. (29) 742 08 38

Dojazd:


Pokaż ZITCOM