Masz problemy ze swoim komputerem?
Zadzwoń – my je rozwiążemy.
tel. , 296790359, 297428606, 295969940, 600 836 022
Wyszków, ul. Stefana Okrzei 63F
Oferujemy niedrogi a niezwykle skuteczny i doświadczony serwis komputerów, laptopów i sprzętu
elektronicznego IBM, Belinea, MSI (Micro-Star), Apple, Compal, Compaq, Dell, Lenovo, FSC,firm: Asus, Acer, HP, Toshiba, BenQ, Sony Vaio, Fujitsu-Siemens,Hama, LG, Maxdata, Gericom, Packard Bell, Twinhead, Optimus, Samsung.
- Wykonujemy diagnozę sprzętu komputerowego przed naprawą
- Udzielamy gwarancji na wykonane usługi serwisowe
- Możemy również odebrać sprzęt od Ciebie a po naprawie dostarczyć na miejsce
Decydując się na współpracę z nami otrzymujesz:
- rzetelnego, otwartego i doświadczonego partnera
- najatrakcyjniejsze ceny na rynku
- profesjonalne doradztwo
- fachowe i szybkie wdrożenie oraz montaż
- bezproblemowy i sprawny serwis blisko Ciebie
- atrakcyjne rabaty dla stałych klientów
Pełen profesjonalizm. Panowie znają się na swojej robocie. Pełen kontakt z klientem podczas naprawy. Polecam wszystkim mającym problemy z komputerem. Wojtek, Wyszków
Wykonujemy usługi
- konserwacji sprzętu komputerowego i laptopów (czyszczenie i konserwacja układu chłodzenia)
- instalacji nowych podzespołów wraz z doborem optymalnych części
- odwirusowania komputera
- instalacji nowego systemu Windows bez utraty danych
- archiwizacji danych (jak jest ważna przekonał się ten, kto już kiedyś utracił dane)
- odzyskiwania danych, m.in. z dysków twardych, kart pamięci, pendrive’ów, dyskietek, aparatów cyfrowych. Omijanie uszkodzeń logicznych i fizycznych, wymiana elektroniki.
- montażu okablowania strukturalnego, telefonicznego oraz systemów do monitoringu obiektu, montaż anten TV, WLAN oraz innych
- usuwanie haseł – zarówno tych systemowych, jak i nałożonych na BIOS. Odzyskiwanie konta Windows zabezpieczonego hasłem
- konfiguracji łącza internetowego – Konfiguracja routera (przewodowego lub wifi) oraz modemu (Neostrada, Livebox, UPC Chello, Aster, iPlus, Blueconnect, Vectra, Netia, Dialog), zwiększenie bezpieczeństwa sieci (zwłaszcza bezprzewodowej), rozwiązywanie problemów z połączeniem, konfiguracja przeglądarki WWW oraz kont pocztowych.
- oraz wiele innych ….
4 Proste kroki, aby Twój sprzęt został naprawiony
1. Dostawa
Sprzęt komputerowy można dostarczyć do nas osobiście, za pomocą kuriera lub możemy odebrać sprzęt od Państwa a po naprawie dostarczyć na miejsce.
Punkty serwisowe:
ZITCOM
ul. Stefana Okrzei 63F
07-200 Wyszków
email:
2. Diagnoza
Przed rozpoczęciem naprawy wykonujemy diagnozę sprzętu komputerowego. Przedstawimy w ramach niej źródło usterki, dokładną wycenę naprawy i przewidywany czas serwisowania.
3. Naprawa
Po dokonaniu diagnozy przystępujemy do naprawy sprzętu. Jesteśmy w stanie uporać się z bardzo szerokim wachlarzem usterek, począwszy od problemów z oprogramowaniem aż po skomplikowane ingerencje w elektronikę. Po zakończeniu naprawy otrzymają Państwo od nas informację o jej zakończeniu i przygotowaniu sprzętu do odbioru.
4. Odbiór
Sprzęt po naprawie można odebrać od nas osobiście lub dla Państwa wygody dostarczymy go na miejsce, zamontujemy i pokażemy poprawność jego działania.
tel. 600 836 022
Zadzwoń, odbierzemy Twój sprzęt do naprawy
Jeśli masz dodatkowe pytania, potrzebujesz rady lub dodatkowej konsultacji, napisz a nasi serwisanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania, doradzą i zaproponują optymalne rozwiązanie dla Ciebie
napisz
lub zadzwoń
+48 600 836 022
29 679 03 59
pracujemy w godz. pn-pt 9.00 – 17.00, sob. 9.00 – 14.00
A ustalimy w dogodnym dla Ciebie terminie:
- bezpłatne sprawdzenie Twojego komputera
- termin wykonania usługi
- omówimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania…
Decyzja należy do Ciebie…