(+48) 29 679 03 59

4 kroki do naprawy

4 Proste kroki, aby Twój sprzęt został naprawiony

1. Dostawa

 

Sprzęt komputerowy można dostarczyć do nas osobiście, za pomocą kuriera lub możemy odebrać sprzęt od Państwa a po naprawie dostarczyć na miejsce.

 

Punkty serwisowe:

ZITCOM
ul. Stefana Okrzei 63F
07-200 Wyszków
tel. 29 679 03 59, 600 836 033


lub
 

ul. Pułtuska 13 
07-200 Wyszków
tel. 29 742 08 38

 

 

2. Diagnoza

Przed rozpoczęciem naprawy wykonujemy diagnozę sprzętu komputerowego. Przedstawimy w ramach niej źródło usterki, dokładną wycenę naprawy i przewidywany czas serwisowania.

3. Naprawa

 

Po dokonaniu diagnozy przystępujemy do naprawy sprzętu. Jesteśmy w stanie uporać się z bardzo szerokim wachlarzem usterek, począwszy od problemów z oprogramowaniem aż po skomplikowane ingerencje w elektronikę. Po zakończeniu naprawy otrzymają Państwo od nas informację o jej zakończeniu i przygotowaniu sprzętu do odbioru.

Pełen profesjonalizm. Panowie znają się na swojej robocie. Pełen kontakt z klientem podczas naprawy. Polecam wszystkim mającym problemy z komputerem. Wojtek, Wyszków

4. Odbiór

 

Sprzęt po naprawie można odebrać od nas osobiście lub dla Państwa wygody dostarczymy go na miejsce, zamontujemy i pokażemy poprawność jego działania.

 

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, potrzebujesz rady lub dodatkowej konsultacji, napisz a nasi serwisanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania, doradzą i zaproponują optymalne rozwiązanie dla Ciebie

napisz

sklep@zitcom.pl

lub zadzwoń

+48 600 836 022

 29 679 03 59

pracujemy w godz. pn-pt 9.00 – 17.00, sob. 9.00 – 14.00
A ustalimy w dogodnym dla Ciebie terminie:

  •  bezpłatne sprawdzenie Twojego komputera
  •  termin wykonania usługi
  •  omówimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania…

 

 

Decyzja należy do Ciebie…

 

 

Adresy sklepów:

ul. Okrzei 63F
07-200 Wyszków
tel. (29) 679 03 59


ul. Pułtuska 13
07-200 Wyszków
tel. (29) 742 08 38

Dojazd:


Pokaż ZITCOM