4 Proste kroki, aby Twój sprzęt został naprawiony
1. Dostawa
Sprzęt komputerowy można dostarczyć do nas osobiście, za pomocą kuriera lub możemy odebrać sprzęt od Państwa a po naprawie dostarczyć na miejsce.
Punkty serwisowe:
PHU ZITCOM
ul. Stefana Okrzei 63F
07-200 Wyszków
tel. 29 679 03 59, 600 836 033
lub
ul. Pułtuska 13
07-200 Wyszków
tel. 29 742 08 38
2. Diagnoza
Przed rozpoczęciem naprawy wykonujemy diagnozę sprzętu komputerowego. Przedstawimy w ramach niej źródło usterki, dokładną wycenę naprawy i przewidywany czas serwisowania.
3. Naprawa
Po dokonaniu diagnozy przystępujemy do naprawy sprzętu. Jesteśmy w stanie uporać się z bardzo szerokim wachlarzem usterek, począwszy od problemów z oprogramowaniem aż po skomplikowane ingerencje w elektronikę. Po zakończeniu naprawy otrzymają Państwo od nas informację o jej zakończeniu i przygotowaniu sprzętu do odbioru.
4. Odbiór
Sprzęt po naprawie można odebrać od nas osobiście lub dla Państwa wygody dostarczymy go na miejsce, zamontujemy i pokażemy poprawność jego działania.
Jeśli masz dodatkowe pytania, potrzebujesz rady lub dodatkowej konsultacji, napisz a nasi serwisanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania, doradzą i zaproponują optymalne rozwiązanie dla Ciebie
napisz
lub zadzwoń
+48 600 836 022
29 679 03 59
pracujemy w godz. pn-pt 9.00 – 17.00, sob. 9.00 – 14.00
A ustalimy w dogodnym dla Ciebie terminie:
- bezpłatne sprawdzenie Twojego komputera
- termin wykonania usługi
- omówimy szczegóły i odpowiemy na Twoje pytania…
Decyzja należy do Ciebie…